VAN LOHUIZEN TAPIJT

Van lohuizen Tapijt is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen. Deze winkels staan voor uw zekerheid, wensen en tevredenheid. Een heldere dienstverlening, zodat u wéét wat u In huis haalt. U wilt daar meer over weten of u heeft een specifieke vraag? Bezoek dan: www.woonwijzer.com, bel onze infolijn: 030 - 697 31 07 of e-mail consument@cbw.org

of klik op het onderstaande logo om de internetsite te bezoeken.

 

UW ZEKERHEID

Is de winkel waar u uw aankoop doet erkend door de Centrale. Branchevereniging Wonen? U kunt dat herkennen aan het speciale vignet. U. weet dan zeker dat het goed zit met uw aankoop. U heeft dan bijvoorbeeld te maken met Algemene Voorwaarden die zijn opgesteld in overleg met de Consumentenbond. En u kunt rekenen op uitstekende garanties.

Bijvoorbeeld wanneer het gaat over aanbetalingen. Want stel: u heeft een aanbetaling gedaan en de betreffende winkel of fabrikant gaat failliet? Bent u dan uw geld kwijt? Bij de erkende woonwinkel niet. U kunt in zo'n geval bij een andere, eveneens erkende, onderneming een nieuwe bestelling doen. U krijgt dan een korting ter hoogte van uw aanbetaling (tot maximaal 25% van de oorspronkelijke koopsom).

 

 

UW WENSEN


Of het nu gaat om een complete keuken of badkamer, een nieuwe vloer, een stoet, eettafel of andere meubels... Iets kopen voor in uw woning is altijd eenspannend moment. Voldoet de aankoop aan uw verwachtingen? Heeft u het prettige gevoel dat u echt de beste keus heeft gemaakt? Wanneer de winkel waar u uw aankoop doet erkend is door de Centrale Branchevereniging Wonen kunt u deze vragen met 'ja' beantwoorden. Want deze winkels beschikken gegarandeerd over up-to-date informatie over trends en mogelijkheden. Zo zorgen we dat uw nieuwe aankoop perfect aansluit bij uw wensen.

TEVREDENHEID

Tevreden klanten. Dat is dé doelstelling van de winkels die erkend zijn door de Centrale Branchovereniging Wonen. En dat merkt u aan de service en de garanties. Aan het enthousiasme waarmee uw vragen worden beantwoord én aan de correcte manier waarop eventuele klachten worden behandeld. Wanneer u vindt dat de winkel uw klacht niet goed afhandelt, kunt u een beroep doen op de speciale Geschillencommissie Wonen, waarin onder meer ook de Consumentenbond is vertegenwoordigd. Deze commissie geeft een 'bindend advies', dat de winkelier verplicht moet opvolgen. Zo zetten we allesop alles om te zorgen dat u tevreden bent.